Servicii SEO
Motorul de căutare Google este foarte apreciat în ultima vreme, mai mult de 90% din numărul total de căutări efectuate pe Internet s-au efectuat prin intermediul platformei Google.
Dacă în altă parte se cam blochează trendul de creștere al afacerilor, în mediul online există o serie de clienți potențiali care pot aduce un profit substanțial. Pentru a fi prezent în mediul online, trebuie să aveți în vedere promovarea produselor printr-un site. În cazul unei noi pagini web este recomandat să cereți ajutorul unui specialist în servicii SEO pentru a lua deciziile corecte în proiectarea site –ului. Prin consultanță servicii SEO puteți elimina erorile de proiectare a viitorului site chiar din stadiul de început.
Înainte de a concepe site-ul este important să fie conturat publicul țintă și metodele prin care vreți să ajungeți la ei. Toată structura site-ului trebuie clădită pe cuvinte cheie relevante pentru afacerea Dvs. În jurul acestor cuvinte cheie se pot forma ”long tailuri”, derivații din cuvintele cheie pe care se construiește structura, titlurile și textul paginii. Dacă s-au stabilit aceste detalii, se poate trece la nivelul următor.
Motorul de căutare Google este foarte pretențios, foarte repede acordă penalizări site-urilor. Un site performant trebuie să satisfacă niște cerințe elementare, să fie rapid, accesibil 24 de ore din 24, compatibil tuturor browserelor, inclusiv cele de mobile, cu design plăcut și ușor de manevrat.
Serviciile SEO nu se opresc aici, deși sunteți aproape online, mai sunt elemente foarte importante de reverificat și optimizat.
Ca să fie găsite ușor de clienții țintă, paginile trebuie umplute cu texte, care conțin informații relevante despre serviciile și produsele Dvs., dar în același timp atrag motoarele de căutare prin cuvinte cheie bine stabilite în faza de proiectare. URL-urile, titlurile, tot conținutul site-ului trebuie să se bazeze pe cuvinte cheie care sunt cel mai des căutate pe Internet și au o afinitate absolută pentru domeniul în care activați.
Să nu uităm că beneficiul adus de servicii SEO se pot măsura doar pe termen mediu sau lung. Ca site-ul să rămână în vizorul clienților, conținutul site-ului, strategiile de optimizare SEO, trebuie adaptate continuu, potrivit condițiilor momentului.