Campanii PPC la profit maxim!

Cei care utilizează motorul de căutare Google sunt interesați să ajungă cât mai repede la informația căutată, ca urmare nu prea dau atenție ce fel de site-uri apar în lista de rezultate. Din această cauză dau click pe primul site care li se pare potrivit pentru obținerea informațiilor. Pe acest comportament al utilizatorilor se bazează reclama pe Google. De câteva luni, reclama Google Ads ocupă primele patru poziții în lista de rezultate, mărind foarte mult șansa de a fi aleasă de către utilizatori.

Din această cauză, în ultima vreme anunțurile Google au ajuns în preferințele firmelor mici și mijlocii pentru a se afirma în mediul online. Motivul este foarte simplu. Prin campanii PPC profesionale se poate mări foarte mult traficul într-un magazin virtual cu costuri suportabile.

Anunțurile Google pot aduce foarte ușor conversii dacă crearea și administrarea campaniilor PPC se face de către persoana potrivită. Reclama Google Ads devine profitabilă dacă rata de conversie ajunge să acopere costurile de publicitate și mai rămâne ceva bănuț și pentru investiții ulterioare.

De foarte multe ori, proprietarii magazinelor virtuale își încearcă norocul prin plasarea anunțurilor Google fără să se documenteze suficient. Apoi constată cu surprindere că banii s-au dus fără vreun rezultat palpabil. Cei mai mulți dintre ei își pierd încrederea în campanii PPC din cauza experienței neplăcute.

Cei care au înțeles și cunosc avantajele care se pot obține prin reclama Google Ads știu că aceste campanii PPC pot fi foarte profitabile cu condiția ca măcar la startul acțiunii de publicitate aceasta să fie coordonată de către profesioniști. Campaniile de succes se pot realiza doar printr-o colaborare strânsă între managerul de cont și administratorului magazinului virtual.

Crearea și administrarea campaniei PPC se face prin trei pași importanți. În prima fază se face o analiză a situației de fapt, se adună cuvintele cheie pe care se pornește campania AdWords. În același timp se verifică dacă landing page-ul ales prin prisma sistemului Google Ads se ridică la nivelul așteptărilor. Dacă nu, se dau indicații pentru optimizare și se fac corecțiile.

Dacă toate setările premergătoare publicării anunțurilor pe Google sunt finalizate, urmează al doilea pas, prin care se pornește campania PPC propriu-zisă.

Ca ultim pas, după ceva timp se trag primele concluzii. Administrarea și optimizarea anunțurilor Google este sarcina cea mai consumatoare de timp. Aici se poate valorifica experiența în campanii PPC.

Care dintre cuvintele cheie trebuie oprite, ce fel de anunțuri Google trebuie modificate, trebuie schimbată landing page-ul?

Sunt întrebări la care doar profesioniștii pot da răspunsuri.

Lasă- mi un mesaj!