Optimizare site
Aveți un site foarte aspectuos, cu design original, captiv pentru vizitatori, cu multe animații și stil deosebit. Pe oricine întrebați, vă felicită pentru reușită. Felicitări! Totuși, după o analiză amănunțită, veți constata că site-ul nu aduce rezultatul scontat, în afară de câțiva prieteni care știu de existența site-ului, nu aveți vizitatori. Dacă încercați să căutați produsele și serviciile oferită de site în motorul de căutare, site-ul Dvs. nici nu apare.
Ciudat? Nu , nu este ciudat deloc! Pentru promovarea cu succes a produselor și serviciilor oferite aveți nevoie de o optimizare site.
Procesul de optimizare site se realizează în general pe două paliere consecutive.
În prima fază se realizează un proces de optimizare on page, care presupune o optimizare a structurii site-ului în sine, iar în a doua fază se realizează o optimizare site off page, care se ocupă de detalii care nu se leagă direct de structura și funcționarea site-ului.
Dar să luăm lucrurile pe rând. Primul pas în optimizare on page este analiza riguroasă a situației de fapt. Sunt multe aspecte care trebuie avute în vedere, presupune o colaborare strânsă cu beneficiarul, cel care optimizează site-ul trebuie să cunoască foarte bine afacerea, produsele care vor fi oferite spre vânzare prin site.
În această perioadă se culeg date despre concurență, tendința de dezvoltare a nișei pe care operați.
În același timp se analizează structura site-ului din punct de vedere al codului HTML și CSS cu care s-a construit. Sunt mai mult de 200 de criterii de verificare pe care trebuie să satisfacă site-ul Dvs. pentru a fi văzut optim de către motoarele de căutare.
Este un proces complex, după care, în majoritatea cazurilor, este necesară o intervenție în codul program al site-ului. Prin procesul de optimizare site on page pagina va fi transformat aproape complet, conferind o rapiditate și transparență pentru motoarele de căutare. Toată structura, meniurile și textul din interiorul site-ului va fi rescrisă pe baza unor cuvinte cheie care se hotărăsc de comun acord cu beneficiarul și au relevanța cea mai mare în motoarele de căutare.
Optimizare site off page presupune o creare de imagine pozitivă despre produsele și serviciile oferite.
Sigur cunoașteți puterea bârfei! Prin această metodă se concepe o strategie pe termen mediu sau lung prin care să fie ”bârfite” în sens pozitiv produsele Dvs. pe diferite site-uri, bloguri, pagini social media. Fiecare Like obținut pe rețelele de socializare crește punctajul obținut de site-ul Dvs.
Și după o treabă bine terminată, putem să luăm un repaus de câteva săptămâni, să verificăm ce am realizat. Dar să nu înțelegeți greșit, procesul de optimizare site off page este un proces lung, ”bârfa” trebuie susținută. Doar așa aveți șansă de succes!