Modificări importante în serviciile optimizare Google
Se pare că Google a dat din nou o lovitură paginilor, peste noapte au început unele să scadă drastic, altele să urce prin lista de rezultate. Deși oficial din partea corporației nu s-a aflat nimic, efectele se văd foarte clar, s-a actualizat un algoritm care afectează direct serviciile optimizare Google.
Acum se pune întrebarea, care dintre algoritmii Google poate să facă o discordanță atât de mare?
Specialiștii în SEO în prima fază au bănuit că s-a pus în funcțiune un nou algoritm Pinguin, dar fiindcă Google a promis că va anunța prealabil apariția actualizărilor la acesta, lumea a constatat că nu este vorba de așa ceva.
Atunci ce s-a întâmplat?
De o vreme încoace, corporația Google nu colaborează adecvat cu specialiștii din SEO.
Nume sonore, care au zeci de ani de experiență în servicii optimizare Google, spun că corporația încearcă să ascundă cât mai mult posibil modul în care vor să transforme funcționarea motorului de căutare. Strategia de transformare al Google Search pe termen scurt și mediu nu a fost divulgat deloc. Luând în considerare modul în care a afectat update-ul lista de rezultate, specialiștii în optimizare Google bănuiesc că este vorba despre o actualizare la algoritmul core a motorului de căutare.
Algoritmul Phantom este elementul de bază al Google Search, care răspunde de clasificarea criteriilor de calitate a paginilor. Dacă se adeverește că s-a produs actualizarea la acest algoritm, atunci acesta va fi al 3-lea în istoria existenței programului. Momentan nimic nu este oficial, dar bazându-ne pe efectele produse, care sunt foarte asemănătoare cu cele care s-au produs în luna mai 2015, este recomandat ca toți cei care sunt implicați în servicii optimizare Google să reactualizeze strategia de marketing online.
La apariția primului update Phantom, Google a anunțat că există o funcție foarte importantă prin care se verifică criteriile de calitate a paginilor, după o clasificare clară.
Aceste criterii în cea mai mare parte sunt secrete, specialiștii în optimizare Google au primit doar răspunsuri evazive la întrebări. Ironic, presupusul Phantom 3 a afectat mai mult piața europeană, afectând mii de magazine virtuale. Dar totodată s-a confirmat că site-urile care au un conținut adecvat și texte relevante, nu au pățit mai nimic, chiar au înaintat semnificativ pe lista de rezultate.
Ca urmare, în continuare se adeverește, că întreținerea periodică prin articole și contactul permanent cu social media este benefică pentru orice pagină, ba mai mult, poate aduce puncte valoroase în timpul evaluării paginii de către algoritmi.